Өскеменде қоғамдық көліктерге жүргізушілер жетіспей жатыр. Мәселен, кейбір компанияларда бір автобусқа тиесілі екі жүргізушінің қатар болмағанына бірнеше жыл болған. Ал қалада екі қолға бір күрек іздеген 2 мыңға тарта адам жұмыссыз ретінде ресми тіркелген. Алайда, олардың арасынан адам тасымалымен айналысатын ешкім шықпай отыр. Сондықтан, автопарктегілер бұл мәселені өзге өңірлерден шопырларды шақыру арқылы шешпек ниетте.

Адам тасымалымен айналысатын қаладағы бір ғана компаниядан соңғы 3 жылдың ішінде 30-дан астам адам зейнет жасына жеткендіктен жұмыстан шығып кеткен. Алайда, жергілікті жерден бірде-бір жас жүргізуші келіп, олардың орнын баспапты. Сондықтан парк басшылығы облыстан тыс аймақтарда тұратын мамандарды шақыруға мәжбүр болып отыр. 

Өскеменде жүргізушілер жетіспейді

– Біз өзге облыстардағы жүргізушілерге осында келіп, вахталық әдіспен жұмыс істеуді ұсынып отырмыз. Тіпті тұратын үйіне төлейтін қаражатты да мекемеміздің есебінен төлемекпіз. Хабарландыру бердік. Бірақ әзірге ешқандай нәтиже болмай отыр,-дейді Автопарктің қызмет көрсетуші инженері Оксана АНДРИЕНКО.

Бұл мәселе бағытқа шығатын автобустарға кедергі келтіріп, кестеден қалып жүрулеріне де тікелей әсер етпек. Қоғамдық көліктер орталықтарда дәл уақытымен жүруге тырысқанымен, қала шетіндегі аудандардағы жұрт, көп уақыттарын аялдамаларда автобустарды күтумен өткізетіндерін айтады.

Өскеменде жүргізушілер жетіспейді

– Ахмерова жақта қиын шынында да. Ол шындық. Қыстың күні тіпті қиын. Өйткені дачниктер тұрады. Оларға мүлдем ыңғайсыз. Өйткені мектепке балалары барады ғой, — дейді Өскемен қаласының тұрғыны Бақытгүл ХАМЗИНА. 

Ал тиісті мекеменің директоры жүргізушілердің жетіспеушілігі 2015 жылы жол жүру ережелеріне енгізілген өзгерістерге байланысты туындап отыр – дейді. Жүргізуші куәлігіндегі категориялардың өзгеріп, «Д» және «Д1» санатын оқып алуға кететін уақыттың созылуы осындай салдарға алып келген көрінеді.

Өскеменде жүргізушілер жетіспейді

 – Бұл жағдайды енді министерлік жақтан шешпесе. Өйткені жүргізуші үлкен автобусқа отыру үшін басында көлік жүргізу керек. Одан кейін микроавтобус дейміз. Содан кейін 3 жылдан кейін ғана үлкен көлікке отырып, оқып құжат ала алады, — дейді Жолаушылар тасымалдарын басқару орталығының директоры Ернар МҰСТАФИН. 

Жолаушы тасымалымен айналысатын компания өкілдері жүргізушілер табылып, жағдай жақын арада реттелмесе қолдарында бар көліктерінің қаңтарылып, бос тұрып қалу қаупі бар екенін жасырмайды.

Өскеменде жүргізушілер жетіспейді

Фотолар автордікі. 

 

 

Алматы қаласы туралы жаңалық оқу

Comments are closed.