Миллиардтар бөлінсе де кептелістен көз ашпадық, Сағынтаев мәселеге мән бере ме?

Ибрагим БЕКОВ

24.03.2021, 10:09

1859

Алматыда Рысқұлов пен Құлжа тас жолындағы эстакада пайдалануға берілгенде сол маңда тұратын шағын аудандар мен облыс тұрғындары қуанған болатын. Кептелістен әбден ығыр болған халық «енді көлік тығынынан құтылатын болдық» деп бір тыныстаған. Әттеген-айы сол, Алматы әкімдігіне қарасты Мобилділік басқарманың сүйіншілетіп ашқан бұл жоба көлік кептелісін толыққанды шеше алмады.

Жалпы, әлемнің мыңдаған қалалары көлік қиылыстарын барынша азайтуға және сол арқылы жолдың өткізу қабілетін арттыруға арналған осы тапқыр инженерлік өнертабыстың пайдасын көруде. 

Ал  біздің әкімдердің бәрін бүлдірудегі ерекше қабілеті таңдандырудан шаршамайды.  Халыққа пайдасы аз кептеліске апаратын қымбат заманауи өткелді қайдан көруге болады?  Тек Қазақстанда.  Нақтырақ айтсақ, Алматыда, Рысқұлов даңғылы мен Құлжа тас жолының қиылысында.  Бұл жерде сіз керемет инженерлік жұмыстың қалай бұзылғанын толық сезіне аласыз.

Оның құрылысына бірнеше миллиард теңге бюджет қаржысы жұмсалды.  Алайда, мұның бәрімен ол өз функциясының, ең  кем дегенде, жартысын ғана орындайды.  Яғни, бұл шығыс айналма жолмен солтүстік бағытта қозғалып, батысқа Рысқұлов даңғылына бұрылғандарға ғана пайдалы.  Қарама-қарсы бағытта қозғалатындар үшін де.

 Егер сізге Құлжа тас жолы бойымен тура жүру керек болса, онда көпірден шығуға уақыт таппай, кептеліске тап боласыз.  Себебі дәл осыдан кейін сол жаққа бұрылуға дайын тұрған адамдар бар – ол Қайрат ауылына апаратын жол.  Бұл құрылымның барлық пайдасын жоққа шығарып, оның құрылысына жұмсалған миллиондаған шығынның текке кеткенін дәлелдейді. 

Құлжа сияқты қозғалыс қарқындылығы бар магистральда сол жаққа реттелмейтін бұрылыс міндетті түрде автокөліктердің кептелуіне әкелетінін түсіну үшін үлкен инженерлік білімнің де қажеті жоқ.

Сол жол бойымен солтүстікке қарай бірнеше шақырымдық жол салынып жатқанын тағы ескеріңіз.  Дәл сол сияқты пайдасыз болып қалатын қымбат шығын.  Өйткені ол арқылы өтетін вагондардың жартысы өте кішкентай, бірақ проблемалы айналымнан өте алмайды.

Осы жердегі еңсерілмейтін кептеліс бірнеше жылдан бері адамдардың өміріне кедергі келтіріп келеді.  Бұл ретте Алматы қаласының бұрынғы әкімі Бауыржан  Байбек те, қазіргі әкім – Бақытжан  Сағынтаев та бұған аса мән берген жоқ және назар  аудармайды да.

Тегтер: жол құрылысы кептеліс мәселе әкімдік жергілікті әкімшілік қаражат

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Сайт әкімшілігі 03.12.2021, 12:42
Теңге бағамын ұстау Ұлттық банкке қымбатқа түсіп тұр
Қарлығаш ЗАРЫҚҚАНҚЫЗЫ 02.12.2021, 09:02
Триллиондарды жұтқан министрлік тұралап тұр
Қарлығаш ЗАРЫҚҚАНҚЫЗЫ 30.11.2021, 09:10
Қой көрмеген қуалап өлтіреді
Сайт әкімшілігі 29.11.2021, 14:00
Доллар қайта қымбаттады
Сайт әкімшілігі 29.11.2021, 11:02
Қазақстандықтардың мүлік салығы бойынша қарызы 3,2 млрд теңгеге жетті
Оразәлі СӘБДЕН 29.11.2021, 08:15
Әлеуметтік инновацияны дамыту идеясы

Аңдатпа


  • 14 мыңнан аса сотталушы босатылады, Сенат рақымшылық заңын қабылдады
    02.12.2021, 15:50
  • Жастармен бірге тыныстайтын басылым
    30.11.2021, 18:08
  • "Жас Алашқа" жазылуды ұмытпаңыз!
    23.11.2021, 10:20
  • Қайта түлеуге қадам басқан Майқұдық
    22.11.2021, 14:03
  • «Жас Алашты» ауыл кітапханасына жаздырып бердім
    16.11.2021, 10:00