Миллиардтар бөлінсе де кептелістен көз ашпадық, Сағынтаев мәселеге мән бере ме?

Ибрагим БЕКОВ

24.03.2021, 10:09

1942

Алматыда Рысқұлов пен Құлжа тас жолындағы эстакада пайдалануға берілгенде сол маңда тұратын шағын аудандар мен облыс тұрғындары қуанған болатын. Кептелістен әбден ығыр болған халық «енді көлік тығынынан құтылатын болдық» деп бір тыныстаған. Әттеген-айы сол, Алматы әкімдігіне қарасты Мобилділік басқарманың сүйіншілетіп ашқан бұл жоба көлік кептелісін толыққанды шеше алмады.

Жалпы, әлемнің мыңдаған қалалары көлік қиылыстарын барынша азайтуға және сол арқылы жолдың өткізу қабілетін арттыруға арналған осы тапқыр инженерлік өнертабыстың пайдасын көруде. 

Ал  біздің әкімдердің бәрін бүлдірудегі ерекше қабілеті таңдандырудан шаршамайды.  Халыққа пайдасы аз кептеліске апаратын қымбат заманауи өткелді қайдан көруге болады?  Тек Қазақстанда.  Нақтырақ айтсақ, Алматыда, Рысқұлов даңғылы мен Құлжа тас жолының қиылысында.  Бұл жерде сіз керемет инженерлік жұмыстың қалай бұзылғанын толық сезіне аласыз.

Оның құрылысына бірнеше миллиард теңге бюджет қаржысы жұмсалды.  Алайда, мұның бәрімен ол өз функциясының, ең  кем дегенде, жартысын ғана орындайды.  Яғни, бұл шығыс айналма жолмен солтүстік бағытта қозғалып, батысқа Рысқұлов даңғылына бұрылғандарға ғана пайдалы.  Қарама-қарсы бағытта қозғалатындар үшін де.

 Егер сізге Құлжа тас жолы бойымен тура жүру керек болса, онда көпірден шығуға уақыт таппай, кептеліске тап боласыз.  Себебі дәл осыдан кейін сол жаққа бұрылуға дайын тұрған адамдар бар – ол Қайрат ауылына апаратын жол.  Бұл құрылымның барлық пайдасын жоққа шығарып, оның құрылысына жұмсалған миллиондаған шығынның текке кеткенін дәлелдейді. 

Құлжа сияқты қозғалыс қарқындылығы бар магистральда сол жаққа реттелмейтін бұрылыс міндетті түрде автокөліктердің кептелуіне әкелетінін түсіну үшін үлкен инженерлік білімнің де қажеті жоқ.

Сол жол бойымен солтүстікке қарай бірнеше шақырымдық жол салынып жатқанын тағы ескеріңіз.  Дәл сол сияқты пайдасыз болып қалатын қымбат шығын.  Өйткені ол арқылы өтетін вагондардың жартысы өте кішкентай, бірақ проблемалы айналымнан өте алмайды.

Осы жердегі еңсерілмейтін кептеліс бірнеше жылдан бері адамдардың өміріне кедергі келтіріп келеді.  Бұл ретте Алматы қаласының бұрынғы әкімі Бауыржан  Байбек те, қазіргі әкім – Бақытжан  Сағынтаев та бұған аса мән берген жоқ және назар  аудармайды да.

Тегтер: жол құрылысы кептеліс мәселе әкімдік жергілікті әкімшілік қаражат

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

М.СӘУЛЕБЕК 19.05.2022, 14:34
Жұмыссыздықпен күрестің тиімді тәсілі – шағын кәсіпкерлік
Қарлығаш ЗАРЫҚҚАНҚЫЗЫ 19.05.2022, 08:56
Сор болған стрестік активтер
М.СӘУЛЕБЕК 18.05.2022, 15:47
Кәсіпкерлікті арттыру «донор» өңірлер санын арттырады
Қарлығаш ЗАРЫҚҚАНҚЫЗЫ 18.05.2022, 06:20
Қалтырауық үкімет
Қуаныш ӘБІЛДАҚЫЗЫ 17.05.2022, 05:13
Халықты тонаудың бір әдісі
Сайт әкімшілігі 16.05.2022, 12:35
Бүгіннен бастап елімізде жеңілдетілген автонесие беріледі

Аңдатпа


  • Мусин міз бақпайды
    19.05.2022, 08:52
  • Сор болған стрестік активтер
    19.05.2022, 08:56
  • Балалар жылында балалар неге шеттетіледі?
    19.05.2022, 08:40
  • Қалтырауық үкімет
    18.05.2022, 06:20
  • Қонаев кімнен кем, кімнен артық еді?
    18.05.2022, 06:17